fredag den 13. august 2010

Endnu en dækkerserviet, og nu er det slut...

... for denne serie af dækkeservietter. Jeg gider ikke det mønster længere! Den femte og sidste er også i brune nuancer, japanske stoffer bla. fra Quilt My Design.


Her er alle 5 på samme billede, de bliver flittigt brugt, men jeg nænner ikke at vaske dem i vaskemaskinen, de er håndsyede og -quiltede i forskellige mønstre. Vi er 4 i familien så der er én i overskud hver dag, men den ene (den nederste) er en mønsterrapport mindre end de andre, den er for smal i forhånd til vores tallerkner. Vi har alle hver især vores farve-farvorit, så det er ikke let at dække bord ;-)



Og så skal jeg ellers lige love for at jeg syer blokke sammen hver aften - Harmonien er næsten samlet, og så skal jeg igang med kanten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie