søndag den 19. september 2010

Så nåede vi 700 fundne cacher!

Vi tog en tur til skoven ved Lynge og Bastrup Sø og fandt i alt 12 geocacher i dag, derfor nåede vi faktisk helt op på 701, men det var skønt at se vores profil-knap se sådan ud:

Vi gik ca. 4,5 km og havde en hund med hjem, der stank af hestepære (Ronja synes det er skøn hundeparfume, så hvis vi ikke er hurtige nok, så ruller hun sig i det). Derfor stod den på hundevask og -børstning...

I formiddags var Matilde, farmor og jeg til Kreativ Hobbymesse i Hillerød - det var okay fordi Linette fra Quilt My Design var der, og hun er altid værd at køre efter, men prisen for at komme ind var ikke okay: 60 kr pr person, også for Matilde, og så meget var der altså ikke at se på.
Hos QMD fik jeg købt et mønster til en supersød bakkeserviet med pindsvin, som endnu ikke er på hjemmesiden, et mønster til små punge (Matilde kunne ikke tage hjem uden...), en 10 stk. pakke med brunlige balistofstykker (til punge), en halv meter sort og en halv meter brun hør/bomuld. Derudover nogle stifter til min markeringsblyant, 5 nøgler strømpegarn, en stabel 4x4 papskabeloner til min irish chain og en pakke Marti Michell-skabeloner:

2 kommentarer:

  1. Vildt at I allerede har fundet 700 poster..... TILLYKKE med det.
    Jeg er imponeret
    Haha når jeg tænker på, hvordan du før kørte fra dør til dør ;-D
    Knus Lisa

    SvarSlet
  2. hej
    Hold da op det er flot.
    Der er en i Vejerslev også, så nu er der 2 undskyldninger for at "kikke forbi"...

    På gensyn

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie