tirsdag den 18. januar 2011

Endelig... nyt udseende

Tænk hvis man kunne ændre sit eget udseende lige så nemt som layoutet på sin blog - fjerne det man ikke kan li' og lægge lidt til der hvor der mangler...

Nå - da jeg startede med at blogge for snart et år siden, valgte jeg bare en tilfældig skabelon som så okay ud. I dag er der på Lones blog et link til en side, hvor man kan vælge mellem mange flotte og spændende blog-layouts, og så greb jeg chancen.

Nu kan jeg i hvert fald selv bedre lide det jeg ser, når jeg åbner bloggen...

5 kommentarer:

  1. hej marie

    den er godt nok blevet flot :)
    ja ind i mellem ville man ønske at kunne trylle lidt med ens eget udseende :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Her er rigtigt fint! lækkert layout. Og ja tænk hvis det var lige så let med os. Egentligt er jeg ikke sikker på, at vi måske ville kunne kende hinanden så? Vi kvinder bliver nok aldrig helt tilfredse.. hihi...
    Jeg plejer at sige "Hvis man kunne bytte rundt på former, så ville jeg godt nok være tynd og min tegnebog ville være lækker fed" Hihi...
    Tina:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet godt. Den side maa jeg lige tage et kig paa.

    SvarSlet
  4. Dejligt, når siderne en gang imellem skifter udseende. Fin og overskuelig.

    SvarSlet
  5. Det er en flot ny blog du har fået, det kunne være man skulle kigge lidt på mulighederne der.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie