onsdag den 3. august 2011

Udfordret på design-kreativitet

I år vil jeg også være med på designudfordrings-vognen hos Helene Juul, og i går modtog jeg den første pakke! Jeg er med på distancen, da geografien/økonomien ikke rigtig tillader, at jeg deltager i sammenkomsterne hos Helene, men jeg vil lægge billeder her på bloggen af mine fremskridt.


Her er de tre stoffer til den første udfordring og jeg er gået i tænkeboks over hvad jeg skal gøre ved det. Jeg må max tilføje 4 yderligere stoffer og én af dem skal være gennemgående i alle udfordringerne. Én af stofferne skal også være ensfarvet og det må gerne være det gennemgående stof. Jeg tror at resultatet af den samlede og færdige DU2011 vil være noget for Ulrikke - derfor kunne jeg forestille mig, at det ensfarvede stof skal være en lækker lilla.

I morgen skal Matilde have fjernet den cyste-agtige ting hun har i blæren og som giver hende så mange problemer. Endelig (i går!!!) har vi fået en dato og heldigvis mener lægen, at det kan gøres ambulant, så hun kan komme hjem når hun er frisk efter narkosen. Forhåbentlig vil det hjælpe på både smerter og tissetrang, så hun frisk kan flytte til Fyn næste søndag på efterskolen.

6 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge din DU.
    Jeg krydser fingre for at alt forløber hurtigt og smertefrit for Matilde, så hun er helt frisk til Efterskolen starter.

    SvarSlet
  2. hej Marie

    stofferne du har modtaget og efterfølgende modtager ser super skønne ud .. og sammen med lilla forestiller jeg mig et fantastisk tæppe ...
    hvor er det godt for Mathlde at der kan ske noget og det gøres ambulant ...

    knus♥
    ps. efterskolen ligger jo kun 10km fra hvor jeg bor .... sjovt

    SvarSlet
  3. Hej Marie

    Det bliver spændende at følge dit projekt som det skrider frem. Det skal nok blive rigtig flot med lilla sammen med de stoffer du har vist.
    Gitte

    SvarSlet
  4. Velkommen i klubben!!! Glæder mig til at se, hvad du hitter på. Jeg opdagede lige idag, at det allerede er om 10 dage DU2011 holder første "samling" ogjeg har syet ½ blok! Må heller komme lidt videre med det... Held og lykke med Mathilde. Ses vi til Træf?

    SvarSlet
  5. Det glaeder jeg mig til at foelge med i.
    Krydser fingre for Matilde.
    Skal hun allerede afsted paa soendag????? Tiden gaar for hurtigt. Mine begynder jo foerst d 5 sept.
    Stort krammi til Carsten d.7.

    SvarSlet
  6. Det bliver spændende at følge din kreativitet på designudfordringen.
    Dejligt for Matilde at der endelig sker noget, så hun kan blive superfrisk igen. Held og lykke til hende.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie