mandag den 30. juli 2012

De glade spejdere er hjemme igen!

Jeg har ikke så meget patchwork at blogge om, men det er ikke fordi jeg ikke syr! Jeg quilter som om mit liv afhang af det på Dear Jane-tæppet. Sneakpeaks kommer når jeg kan tage ordentlige billeder...

Derudover var jeg alene hjemme hele sidste uge - mand og tøser var i Holstebro på den store Spejdernes Lejr 2012. De kom hjem i går aftes: glade, trætte, oplevelsesmættede og brune! De havde heldigvis haft sommerens indtil videre bedste uge hvad angår vejret. Kun lidt regn lørdag og lørdag. De havde hygget sig og syntes det var en fantastisk lejr med alle de mange mennesker.

Her er hele flokken fra 1. Helsingør på Snekkersten station - parat til afgang lørdag d. 21.7:


Spejder-Rikke:


Spejder-farmand står i køkkenet - jeg er sgu lidt imponeret over hvordan de har formået at bygge et godt og funktionelt køkken af rafter:


Læg mærke til stativet til affaldsposen, bålet oppe i en fornuftig arbejdshøjde, køkkenbord i en af patruljekasserne, tørresnore til klude og viskestykker. Der er tænkt på det hele!

Lørdag d. 28.7 til afslutningsshowet ved den store scene. Matilde sidder her i aftensolen:


Jeg har bestemt ikke kedet mig i den uge jeg har været 'single'. For det første har jeg jo Ronja-vovsen. Så bliver man ikke ensom. Derudover har jeg været på arbejde og på trods af at mange af kollegerne stadig holder ferie, så hyggede vi os. Og sidst men ikke mindst har jeg brugt det meste af min vågne fritid på at lave badeværelse hos min mor. Jeg er nu igang med at flisemure:


Det skal nok blive godt, når jeg engang er færdig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie