mandag den 22. september 2014

Post fra Frankrig

Inspireret af Patchworkblomsten (ikke så aktiv på bloggen mere... det seneste indlæg er fra juli, men særdeles aktiv på Instagram (@patchworkblomsten) fik jeg øje på en spændende og flot bog med imponerende quilts. Jeg bestilte den fra Quiltmania, og det er jo bare skønt, når der ligger en kuvert med sådan en afsender i postkassen:


Når indholdet er sådan en goodie, så er der noget at savle over:


Jeg er egentlig ikke særlig vild med hendes farvevalg, men hold da op det har potentiale til at blive lækkert i andre stoffer, tror jeg. Quilten på forsiden er fantastisk, men der er også mange andre flotte i den inspirerende bog - trykt på glat, tykt papir og med tekst og instruktioner både på fransk og engelsk.

Den kostede 30 euro og jeg er i alt blevet trukket for 273 kr inkl. fragt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie