søndag den 4. oktober 2015

Flag!

Alle andre (sådan oplever jeg det!) i Kronborgquilterne har syet flagranker, så det vil jeg også prøve.

På træffet købte jeg en pakke med 12 forskellige røde stoffer fra Patchworkhuset og de er perfekte til den type flag jeg gerne vil lave - de må ikke være med julestoffer og de skal være mere mørkerøde end normale flag er. Båndet er heller ikke helt hvidt men råhvidt. Jeg har bare ikke fundet den rigtige snor endnu som de skal sys på til sidst.

Jeg havde en pose liggende hvor jeg havde gjort pap, stof og vlies klar (jeg vil gerne have at der er lidt fylde i mine flag, så de har et tyndt lag vlies på pappet). I går lørdag aften foran fjernsynet og Netflix fik jeg syet 12 flag:



Farverne på billedet snyder lidt, de er mere mørkerøde i virkeligheden. Jeg synes det er lidt hårdt for fingrene/neglene at få spidserne pæne!

1 kommentar:

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie