onsdag den 1. juni 2016

Sommerudflugt med Kronborgquilterne

Wauw det er længe siden jeg har lagt noget på denne blog, kan jeg se... Køkkenet er næsten færdigt og jeg skal nok lægge billeder på så de nysgerrige kan se hvor flot det er blevet.

Men - dette indlæg skulle handle om mine indkøb i lørdags - jeg var på udflugt med Kronborgquilterne. Først til Køge, hvor Patchwork Køge havde åbnet dørene for os (de har ellers lukket om lørdagen i sommerperioden). Fantastisk butik med masser af plads, dejligt kursuslokale, lækre stoffer og søde damer!

Her er mine indkøb fra butikken:


Efter Køge gik turen videre til Ringsted, hvor vi var på besøg hos SP Garn på Søgade (de har ingen hjemmeside). Vi havde valgt at besøge en garnshop som anden del af turen, da rigtig mange af os også strikker og hækler. Jeg købte (forhåbentlig) rigeligt af denne her lækre kombi af bomuld og silke til en trøje til mig selv.


Som en ekstra bonus fik jeg denne glitrende pose med 6 reprostykker - det var en gave fra Ella og Jette for kørsel hjem fra sy-aftenerne! Tak - de er så lækre og de passer lige i mit lager!


Stay tuned - snart viser jeg efter-billeder af mit nye lækre køkken-alrum, men her får I lige et sneak peak af mit specialtryk fra Maren Uthaug - det skal op og hænge ved min sofaplads i køkkenet:


1 kommentar:

  1. Laekre indkoeb. saa er der noget at gaa igang med.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie