fredag den 16. september 2011

DU 2011 pakke to er klar

De fire blokke jeg har syet til pakke-2-opgaven (sno-vrid-fart-bevælgelse) har faktisk været færdige i flere uger og bare ventet på at sypigerne skal mødes i morgen den 17.9 hos Helene.


Fart og bevægelse kan jo også foregå langsomt og derfor har jeg applikeret en sød skildpadde. Jeg fandt et billede af en patchworksyet skildpadde på nettet, printede den ud og skalerede den, så den passede til størrelsen på mine 8x8" blokke. Skjoldet er syet sammen over pap, derefter applikeret på de knaphulssting-applikerede ben og hovede. De obligatoriske stoffer i denne pakke er den meget grønne, den meget røde og "de gule bobler" på grøn baggrund.

Spændende hvilke nye stoffer vi får i næste pakke og hvad opgaven går ud på...???

9 kommentarer:

  1. Morsomme blokker! Men ikke helt enkle å sy, gjetter jeg?

    SvarSlet
  2. Super sjove blokke, og så fine. Vild med dem.

    Marlene

    SvarSlet
  3. godmorgen Marie

    Er fotalt forelsket ... og i alle 4 .... og farverne ...wauw ...
    såååå flotte
    kram♥ og go lørdag

    SvarSlet
  4. Den skildpadde er da ikke til at stå for. Flotte blokke.
    Med hensyn til dine lister er jeg spændt på, hvordan de ser ud om 1 måned!!

    SvarSlet
  5. Flotte blokke du har lavet og den skildpadde er da bare noget så nuser.

    SvarSlet
  6. Hvor er din lille skildpadde bare sød ... og god bevægelse i alle blokke. Jeg låner billedet som aftalt ;-)
    Jeg har haft travlt siden i lørdags, men nu lysner det, så der er en DU pakke til dig forude.

    SvarSlet
  7. Den skildpadde er da ikke til at staa for.

    SvarSlet
  8. Naajj, hvor er den skildpadde bare sød.

    SvarSlet
  9. Sikken en smuk skildpadde, kan man købe mønstret på den nogen steder?????

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie