lørdag den 24. september 2011

Træftaske og DJ-trekanter

På træffet købte Matilde og jeg mønstret til Quilt My Designs træftaske. Matilde er igang med at sy en i Kaffe Fassett-stoffer og jeg er lige blevet færdig med min - syet i rester af japanske stoffer:


Den rummer en pung og mobilen, og den lukkes både med lynlås og en lille magnetlås i klappen med husene. Jeg er vild med de lange, lækre læder-taskehanke, som Linette sælger til disse tasker. De er dyre, men når man først har en, så kan man flytte den fra taske til taske. Men det kræver at man har D-ringe at sy i de øvrige tasker. Derfor har jeg i denne uge fået tilsendt en portion D-ringe i forskellige størrelser, reguleringsspænder og alverdens andet tilbehør fra Læderiet - det er meget billigere end hos patchworkbutikkerne!

Jeg er også kommet godt i gang med at sy Dear Jane-trekanter:

BR7 Cheryl's Clown

BR8 Thunderhead

LS10 Megan's Cathedral

RS1 Tennessee Valley

RS3 Epicenter

5 kommentarer:

  1. Flot taske du har syet og dine DJ trekanter ser også super ud.

    SvarSlet
  2. Flott og praktisk veske! Og Dear Janette-trekantene er flotte og så forskjellige. Blir spennende å se hvordan du syr sammen.

    SvarSlet
  3. Tak for tippet om D-ringe. Linket er gemt. Wauh, din taske er blevet rigtig sød. Glæder mig til at se Mathildes i Kaffe stoffer.
    Du er super flittig med de smukke DJ trekanter.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Er målet at begynde at quilte DJ inden jul??
    Tasken er bare rigtig flot. Den ligger til planlægning hvad angår farver. Spændt på at se Matildes taske.

    SvarSlet
  5. Hej søde mor. Det er en SUPER flot taske du har fået lavet dig!! Jeg glæder mig til at se jer, og komme hjem, i efterårsferien!!

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie