søndag den 21. juni 2015

46 år og Kreamesse

I onsdags fyldte jeg 46 - hele dagen regnede det, så det var en kedelig dag! Men jeg fik nogle gode gaver!

En gårdhave-pejs, som jeg glæder mig til at tænde op i. Jeg har købt gigantiske skumfiduser, der kan ristes over en sagte ild...


En skabelon til Accuquilten (+ den tilsvarende skæreplade i 10x10"). Nu ser jeg frem til at Helene Juul får Curve Presser Foot hjem, så jeg kan sy nogle af de her blokke!


Fra Ulrikke fik jeg den nye ugle-skabelon, der også kan bruges til mus, frø, kanin, vaskebjørn og mange andre dyr!


Jeg fik også en sød bluse og en All Inclusive-dvd - den sidste har jeg dog byttet, da jeg ved at jeg kun kommer til at se den én gang, og så kan vi lige så godt leje den på Apple-tv. Jo - jeg var lige ved at glemme - jeg fik også en punktérfri sækkevogn - den havde jeg ønsket mig!!!

I går kørte jeg den lange tur til Korsør (ca. 150 km hver vej) til Kreativt Midsommermarked, arrangeret af fantastiske Laila fra Baliquilt. Hovedformålet var at aflevere min symaskine til servicetjek hos Kyndbøl, der havde en stand på messen. Jeg havde aftalt med ham på forhånd, at den ville blive ordnet i løbet af dagen, så jeg kunne få den med hjem samme dag.


Mine indkøb: Dukketæpper-bogen og reprostoffer fra Patchworkbutikken, KF-fatquarters fra Annes Patchwork, Mariehøne- + matchende stof fra jeg-ved-ikke-hvem og til sidst mit bedste køb: En lille æske med små metal-hænder, hvor der står Handmade på. De er så søde, og de kostede 15 kr for 10 stk!

Jeg vandt en præmie i tombolaen:



Svigermor og jeg var dernede kl. 9.30 da messen åbnede. Kl. 14 havde jeg hentet symaskinen igen på standen og så kunne vi køre nordpå. I mellemtiden hyggede vi os på de mange butiksstande og ikke mindst nød vi en skøn frokost sammen med nogle af de andre Kronborgquiltere, vi mødte dernede. Det var ikke planlagt, vi havde regnet med at købe noget mad på stedet, men de andre piger havde mad med, og der var rigeligt til os. Tusind tak tøser!


Vi spiste frokosten på en legeplads i en bebyggelse lige ved Kulturhuset. De omkringboende var nok glade da vi pakkede sammen og gik igen!


2 kommentarer:

  1. Herlige indkoeb og flotte gaver. Den gaardpejs ser kanon ud. Er det kun til "hygge" eller kan den eventuelt bruges til grilning????
    Og hjertelig tillykke. Sendte dig en kaerlig tanke d 17.
    Knus

    SvarSlet
  2. til lykke med fødselsdagen. Skønne brugbare gaver. Må høre nærmere om hvordan gårdpejsen ér at bruge.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie