mandag den 13. juli 2015

Goodiebag fra Hanne

Syveninder er en dejlig ting! Jeg kender ikke andre på min alder der syr patchwork og quilter, altså - jo - jeg kender nogen, men så bor de i Jylland og det er kun nogen jeg kender her via bloggen og patchworktræffet. Nej - i min omgangskreds synes mine jævnaldrende veninder (og mændene også for den sags skyld) at jeg er underlig. Hvorfor gider du? Har du virkelig tålmodighed til det? Hvorfor skal I have flere tæpper? Hvordan får du tid til det?

Mine syveninder fra Kronborgquilterne - de forstår det og stiller ikke dumme spørgsmål. Hanne P, der altid kører med mig frem og tilbage fra syaftenerne, hun er så god til det med gaver. Gaver til mig, selvom hun slet ikke behøver det. Gaver, som hun ved jeg sætter pris på og som jeg kan bruge. Gaver som kan indgå i de ting hun ser jeg laver. 

For et par uger siden havde Hanne været forbi med en goodie-bag til mig. En pose med chokolade og noget andet guf:


Mine yndlingsnåle og lækre FQ's fra Patchworkbutikken i Køge. Tak Hanne!!!

1 kommentar:

  1. hej Marie,
    på spørgsmålet, hvorfor jeg syr og strikker, plejer jeg at svare : både fordi jeg kan og fordi jeg ikke kan lade være :-)

    quiltehilsner
    Angelika

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie