mandag den 20. juli 2015

Ekstra pude og et penalhus

For et par måneder siden syede jeg tre puder til min mors sofa. Jeg havde lidt mere sort stof og samtidig en stor lyst til at at afprøve min Heather Feather-skabelon til accuquilt-maskinen. Det er blevet til denne pude med masser af fjer og hjerter og massiv frihåndsquilt med varigated tråd. Jeg er blevet glad for at kante med piping og en strimmel af mønsterstofferne, så det måtte denne her også have.

Den ene side

Den anden side

Rå kanter på applikationerne. Der er syet rundt i kanten
af applikationerne 2 gange med almindelige lige-ud-sting.
Ulrikke manglede en pude i bilen under alle kørslerne til og fra Rigshospitalet i maj-juni-måned, så jeg tror den flytter ind i min sorte Zafira. Ikke at hun har brug for den længere, men så har vi den!

Ulrikke har ønsket sig et nyt penalhus, der er langt nok til at hendes 20cm lineal kan ligge indeni. Hun valgte selv stofferne fra lageret:



Størrelsen passer, men desværre har jeg glemt at lave de to små stropper i hver ende ved lynlåsen, det er lidt ærgerligt, da det så er lidt sværere at lyne det op og i... Men nu er hun snart klar til 8. klasse!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie