lørdag den 27. november 2010

Blå vovser og flere DJ's

Så kan jeg endelig afsløre endnu en hunde-bakke-serviet, jeg syede for over en måned siden, lige efter jeg havde lavet min egen med pink vuffer. Den skulle afleveres i dag som fødselsdagsgave til min svigermor - vi var til brunch i formiddag og hun blev meget glad for den. Den passede heldigvis præcis til hendes Trip Trap-bakke, hvilket var meningen.


Hendes sofa-arrangement er i en blå farve, som disse vovser bare passer perfekt til.
Farmors gave skulle egentlig også bestå af nogle patchwork-notions, som jeg har bestilt hjem fra USA, men Hancock havde vist glemt min ordre. Det var først da jeg rykkede for den her for et par dage siden, at de vågnede og har sendt det afsted. Nu håber jeg bare at pakken går udenom tolden... Mere om det senere!

I løbet af ugen har jeg fået syet lidt flere DJ's - når delene ligger klar i små poser, så er mange af dem ret hurtige at lave færdige.

H4 Abbey's Eyes

I5 Maria's Majesty
Billedet er lidt uskarpt...

K7 Rose of Sharing

A12 Framed Fancy

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte bakkeserviet - kan godt forstå at svigermor blev glad.
    Blok 15 skal du altså lige fortælle mig hvordan du har syet.

    SvarSlet
  2. Det er nok I5, altså I som Ida... Jeg har først applikeret det pink stof på i et stykke over frysepapir, klippet det hvide baggrundsstof væk og fjernet frysepapiret. Så har jeg derefter applikeret de fire hvide meloner på, klippet det pink baggrund væk og fjernet papiret.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie