lørdag den 13. november 2010

Endnu en fredags-hue

Da jeg sidste fredag havde strikket en hue til Matilde, så ville Ulrikke selvfølgelig også have én i samme stil. Jeg havde 2 ngl. sort Garnstudio Ull-flamé, som min garnpusher havde foræret mig sammen med et større køb engang. Nøglerne har bare ligget, men de var perfekte til en blød hue, strikket på pinde 9 (!) Jeg brugte denne opskrift, som dog ikke er til Ull-flaméen, men det betød ikke noget. Ulrikke var meget tilfreds med resultatet.


I løbet af ugen fik jeg også syet 2 blokke Dear Jane:

A2 One - Two Buckle my shoe
A8 Florence Nightingale
Og eftermiddagen i dag er gået med at klippe til yderligere 9 blokke...

2 kommentarer:

  1. En sej hue Ulrikke.
    Og endnu 2 fine blokke i Dear Jane.

    SvarSlet
  2. Faar Matilde skal Ulrikke ogsaa have hihi. Den kender jeg kun for godt herhjemmefra hehe. Hun er godt nok blevet en stor pige hva??? Lille -pige traekkene er vaek. Puha, det gaar aaalllttt for hurtigt.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie