tirsdag den 9. november 2010

Bog-pakke-post

I sidste uge modtog jeg en nyhedsmail fra Amazon i England: Der var fri fragt på næsten alle varer til Danmark (jeg ved ikke om det stadig gælder) så jeg måtte ind og se hvad mine ønskeliste-Kaffe-bøger kostede dér. Jeg har betalt 41,5£ i alt (husk at der lægges 25% til de viste priser på siden i engelsk moms) men ingen told - der er altså trukket ca. 355 d.kr for alle disse tre flotte eksemplarer, den ene i hardback, de to i paperback-udgave:

Lækkert - så er der noget at kigge i og på...

4 kommentarer:

  1. dem kan du roligt glæde dig til...... super fede billeder de indeholder.....
    og prisen er der jo så absolut ikke noget at sige til
    kh

    SvarSlet
  2. Lækre bøger du har modtaget og flotte Dear Jane du har fået lavet.

    SvarSlet
  3. Uha det ser godt ud! Går også og venter på en KF bog - måske jeg skal en tur til postkasen nu?

    SvarSlet
  4. Ja, nu kan du rigtigt savle hehe. Det er bare saadan nogle laekre boeger.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie