lørdag den 25. december 2010

En god juleaften!

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften i går - på trods af snot og forkølelse og hovedpine hos mig (der troede at være fredet for den slags efter mine 14 dage i helvede for 3 uger siden....) Vi var 9 ialt og vi spiste den dejligste mad, der dog blev lidt forsinket - det er altså svært at styre varmen i webergrillerne, når der er minus 6-7 grader udenfor! Men alle var glade og tilfredse og selvom jeg laver portionen med Waldorfsalat større og større hvert år, så er der kun en lille, bitte klat tilovers til dagen efter ;-(
Ulrikke fik mandelgaven og var bagefter meget ivrig efter at komme ovenpå til stuen, juletræet og alle gaverne! Hun havde stor-produceret gaver i fritten til os alle, og dem var hun jo også spændt på at skulle aflevere. Vi åbner gaverne, en ad gangen, og det tager sin tid, når der er så mange:

Det er svært at se på billedet, men juletræet nærmest svæver ovenpå alle pakkerne!
Jeg fik afleveret skæresættet (Olfa-plade, rullekniv og lineal) til min svigermor, det var hendes fødselsdagsgave, men det var blevet forsinket pga. rod i pakkerne hos Hancocks. Min mor fik de flotte dækkeservietter og en hue magen til denne her.
Jeg fik mit store ønske opfyldt: en overtransportør til Berninaen - den glæder jeg mig til at skulle prøve af! Især efter jeg læste hos Maria hvor god den er, så måtte jeg bare have sådan en! Derudover fik jeg varme hjemmelavede sutsko og en ny hårtørrer, Take That-cd, en superflot bluse m. matchende tørklæde, et armbånd lavet af cykelslange (Ulrikkes frit-production), Mette Blomsterbergs dessertbog og en cykelkurv. Pigerne fik som sædvanlig en frygtelig masse - men temaet var helt klart i år: Smart tøj!

Her 1. juledagsaften er vi herhjemme og hygger os , bare os 4 - skønt!!!

3 kommentarer:

  1. Glædelig jul til Jer. Også hos os står 1. juledag på hygge, spil, restemad og lidt mere guf!

    SvarSlet
  2. lyder som nogle lækre julegaver du har fået - og overtransportøren kan du glæde dig til at tage i brug :)
    håber i har haft en rigtig dejlig hyggedag
    kh♥

    SvarSlet
  3. Hold da op for en god hoest hihi. Meeeen den forkoelelse kunne du godt have undvaeret. Hvad det angaar har du soerme vaeret uheldig i aar.
    Jeg har overlevet tre dage med svigermor, saa humoeret er i top hurraaaa.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie