torsdag den 13. maj 2010

Harmoni pakke 5 er hurtigt syet!


Her er hele pakke 5 - den var hurtig, både fordi applikationsblokken med svampene var så simpel, og fordi pap-blokkene også var enkle at både klippe og sy sammen. Den er blevet meget grøn og turkis kan jeg se, når den nu ligger sådan, men når den mikses med de andre blokke, så udlignes det nok. Inden jeg går videre med pakke 6, vil jeg sy de blokke sammen, som kan parres allerede nu.
Her får I lige et close-up af svampe-blokken:


Nogle vil gerne se min hjerteblok fra pakke 2 lidt tydeligere (husk at du kan klikke på billederne for at få dem større.

3 kommentarer:

  1. Så fik hjertebokken en konkurrent. Flot det bliver mere og mere spændende at se, hvordan det endelige resultat bliver

    SvarSlet
  2. Hvor har du valgt nu skønne farver og stoffer til den Harmoniquilt.
    Tillykke med den nye symaskine. Jeg er selv den lykkelige ejer og er meget tilfreds med den.
    God søndag :-)

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie