tirsdag den 17. juni 2014

Til lykke til mig!

Ja ja, 45 √•r er jo ikke meget, jeg er ung og smuk endnu ūüėú


I morges blev jeg begavet af mine s√łde mand og t√łserne. En Fjallr√¶vstaske, et gavekort til massage og et hjemmegjort gavekort (p√• vers!) til en ferie i Skagen. Jubii!

Her til aften fik vi sushi - uhm - og s√• kom min mor og svigerfor√¶ldre med gaver til mig. Balistoffer fra Speich i orange og gul fra svigerne. Megamussel tapasfad og gammel Aluminia fajance-vase fra min mor. Der var ogs√• nogle udend√łrsplanter til vores nye g√•rdhave og s√• denne her sjove Mikado Gold -plante: 


Den ser kunstig ud men er helt √¶gte, ogs√• de sm√• fine 'guld'kugler i enderne af st√¶nglerne. 

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen - det er jo ingen alder!

    SvarSlet
  2. Ogs√• stort tillykke fra mig, du er jo en gr√łnskolling, hilsen fra hende p√• 60.

    SvarSlet
  3. Tillykke med f√łdselsdagen, omend lidt forsinket

    SvarSlet
  4. et stort til lykke og så er der dejlige gaver til en ung smuk pige
    Hvad skal der så blive af de stoffer!

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie