søndag den 28. marts 2010

Kalendertæppet er færdigt

Endelig - nu er kalendertæppet quiltet, lukkekanten er monteret og nogle fine stropper er sat i øverst bagpå til den liste, der skal sørge for at det hænger pænt.


Det har taget 4-5 måneder at få syet de 12 billeder, men jeg har også snydt i forhold til mønstret fra QuiltmyDesign: Jeg har ikke syet evighedskalenderne på hvert billede. Tæppet er fyldt med små detaljer og det har været en sjov proces at sy dem alle. Men der skal gå lidt tid før jeg applikerer i hånden igen!

Det store problem er nu: Hvor skal vi gøre af det? Det er et vægtæppe og egner sig ikke som puttetæppe, men det er lidt småt med vægpladsen - ihvertfald til sådanne hjemmeflikkede ting!


Næste projekt: Jeg er i gang med en dækkeserviet mere og der skal da laves 5-6 stykker ialt. Og så regner jeg med at komme hjem fra ferie i USA, læsset med lækre og inspirerende stoffer - hvor nogle af dem skal bruges til KarmaQuilts Harmoni!



1 kommentar:

  1. Hold k..., hvor er det bare flot, Marie ! Du må have en engels tålmodig, når du kan sidde og sy alle de små dele sammen.

    KH Tina

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie