onsdag den 21. juli 2010

Selvom man har ferie, kan man da godt...

Med fare for at gentage mig selv fra sidste indlæg - så er det VARMT! At være på ferie i Danmark lige for øjeblikket i en båd er en hed fornøjelse, men misforstå mig ej: jeg klager ikke. Vi har endnu ikke haft brug for hverken overtøj, lange bukser eller regntøj! Og det er da fantastisk.

Jeg har også fået syet en lille smule. Jeg havde en frygtelig masse skårne lapper med fra en balipops Mulberry + en del forskellige lyse batikker, så jeg har riet på ca. 400 kvadrat-papper. Da det var gjort, kunne jeg gå igang med at sy sammen - det skal være til et tæppe med double-irish-chain. Indtil videre har jeg lavet 4 blokke færdige:


Jeg har selvfølgelig stadig en del papper tilbage, så jeg kan sagtens lave flere:


... men tiden bliver i disse dage mere brugt på geocaching, boglæsning, shopping i de byer vi kommer til og så ellers sejltiden imellem havnene. I dag fandt jeg hos Kvikstof (?) i Haderslev lige den 20cm Danewood quilteramme, som jeg ikke har kunnet få fat i andre steder. Der er stadig en 20cm + 30cm + en endnu større i butikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie