fredag den 14. september 2012

Fredagsaften-quilt!

I nu to måneder har mine fredag eftermiddage, hele lørdage og hele søndage stået på lave_nyt_badeværelse. Men nu er det snart slut - jeg regner med at være (næsten) færdig på søndag. Så kan min mor både bade, gå på toilettet og vaske hænder på sit fine, nyrenoverede badeværelse. Hun har både toilet og bad i huset i forvejen, så hun har ikke savnet det på den måde, men hun glæder sig da til at få alt rodet væk - og ikke mindst al mit værktøj! Billeder når det er færdigt...

Aftenerne herhjemme bruges på tv og quilt. Især Dear Jane - jeg prøver at få quiltet mindst en trekant hver aften, og i dag nåede jeg to (Vild med dans, Bremen og Den blinde vinkel ;-) Tak tv2!


Da jeg rejste mig fra sofaen på et tidspunkt, synes Ronja at det måtte være bedst at ligge lige midt i Dear Jane-tæppet. Hun var udemærket klar over at hun ikke kunne ligge der, så et par klap på hendes eget tæppe bagved, så flyttede hun sig

I Kronborgquilterne har vi givet hinanden håndslag på at vi skal sy navneskilte, da vi er blevet så mange. Jeg brugte det lille kit vi fik på træffet fra Linette (QuiltMyDesign) og lavede det til et navneskilt. Navnet sidder ikke helt lige og jeg har da glemt at sy prikken over i'et ser jeg nu på billedet. Meeenn... det går vel an?


1 kommentar:

  1. Godt at week-enden snart kan bruges på noget andet. Men flot at du sørger for nyt badeværelse til din Mor.
    Du forstår at holde os hen i spænding med det kære DJ projekt, men flot og spændende ser det ud, det der nu kan ses på billedet.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie