lørdag den 29. september 2012

18 reproblokke

Nu er 18 reproblokke syet og skåret til - sådan så skærepladen ud bagefter:


Jeg brugte kvadrat-linealen beregnet til Dear Jane, da den har lige den rigtige størrelse.

Nu har jeg leget med at lægge blokkene op:


Så skal jeg bare finde ud af hvilket stof jeg skal bruge i stolperne, som hjørnesten og kanter. Jeg må måske en tur til Patchworkhuset i Brøndby...

Det bliver ikke en miniquilt - det er den for stor til, men meget fin som underlag på sybordet.

4 kommentarer:

  1. Super flotte blokke i nogle skønne stoffer. Det er godt nok nogle små papper der er brugt.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor ser det godt ud Marie!

    SvarSlet
  3. Meget smukke blokke, der skal vel også stolper imellem, ikke?

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie