onsdag den 28. august 2013

Ko-patchwork-tæppe

Hvem skulle nu ha' troet det? At min mand kommer hjem med bilen fuld af patchworktæppe? Altså godt nok af en anden slags end dem jeg laver, men alligevel...


Det er et gulvtæppe, syet af koskind og jeg synes det er hammer-flot! Men - det lugter. Nej, det gør det ikke, det STINKER! Derfor ligger det nu bredt ud over sol-stolene og kan dunste af i det gode vejr. Forhåbentlig. For hvis lugten ikke forsvinder, så er jeg bange for at det ikke har en fremtid i vores stue. Hvor det ellers ville se så godt ud.

Tæppet kan købes her.

1 kommentar:

  1. Hvis det ikke går væk ved at blive luftet, kan det måske renses væk, det fik jeg gjort ved en pels jeg arvede. Butikken ligger i Østergade i Århus, handler med skind, men renser også, kan ikke på stående fod huske navnet. Flot tæppe, synd hvis den må lade livet.
    Hilsen Esther

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie