mandag den 14. april 2014

Spot-stof til Pansy-tæppe

Så lykkedes det!


1 meter Kaffe Fasset Spot Magnolia - bestilt hos og sendt fra Cotton Patch i England. 13£ (ca. 120 kr) for stoffet, 4,35£ (ca. 40 kr) i fragt. Leveret direkte i min postkasse efter 3 dage. Super-duper-service.

Det skal skæres ud i kvadrater, str. 20x20 cm og være applikationsbaggrund til blomsterblokkene på Pansy-tæppet:


Og det er jo til dette tæppe at jeg er dykket ned i min skattekiste med Kaffe Fassett-godter:


De 12 stk. nine-patch-blokke er næsten alle klar i blå farver med grønt center.


Så det bliver nok et mere ping-pang-knald-på-farverne-Pansy jeg syr end originalen. Jeg trænger til en pause fra reprostofferne - jeg er næææææsten færdig med at håndquilte repromedaillonen... Vises snart her på bloggen som færdigt projekt!

3 kommentarer:

  1. Rigtig spændende. Jeg glæder mig til at se mere ;-)

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at se. Er jo noget af en Kaffe Kassette fan!

    SvarSlet
  3. Kaffe Fasset, saa skoenne stoffer.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie