søndag den 7. januar 2018

Poncho til Matilde


I november ønskede Matilde sig en højhalset poncho til at have udenpå en jakke - så det strikkede jeg da lige til hende...

Opskriften er denne her fra Drops - garnet er Alpaca Bouclé - noget værre nams at strikke i, da det er sindsygt svært at se om det er ret eller vrang man har strikket, endda i dette lysegrå garn, så selvfølgelig har jeg da bestilt en ny portion af samme garn til en trøje til mig selv. I sort...


Matilde elsker sin poncho og har den på som over-overtøj hver gang jeg ser hende herhjemme!

4 kommentarer:

  1. Flot resultat:) Jeg er selv gået igang med dette projekt her i det nye år:) https://hobbii.dk/91307-poncho

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hold op hvor laekker. Den skal jeg da lige kigge paa.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie