søndag den 16. maj 2010

Indkøb fra England

Den anden dag sad jeg og osede (kan man sige det når man glor på netbutikker?) på nogle engelske quilt-butikker. Det er lidt billigere at købe ind i England og der løber ikke told og moms på fordi det er et EU-land. På Quilterscloth faldt jeg over denne her FQ-pakke, som bare passer perfekt til min Harmoni:

I alt med fragt betalte jeg ca. 260 kr. Billedet er desværre ikke blevet så godt. Jeg har skilt dem ad nu og er begyndt at bruge af dem, jeg klippede nemlig til Harmoni pakke 6 i går... Der er motiver med skildpadder, søheste og fisk på flere af dem, så de passer også fint med hav-temaet fra flere af de andre stoffer i Harmonien.
I går i det dårlige vejr sad jeg ved min nye symaskine næsten hele dagen, så jeg har ondt i numsen i dag ;-) Jeg fik øvet mig på at frihåndsquilte og fik doodle-quiltet en lille dug til Matildes sofabord. Den mangler lige lukkekanten, så kommer der billede her på siden.

2 kommentarer:

  1. De ser sørme lækre ud de stoffer, senere på året skal jeg også i gang med harmoni bommen.

    SvarSlet
  2. Hmm іt appeаrs like your wеbsitе аte my first cоmmеnt (it ωaѕ super lοng) so I guess
    I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoгоughly еnjoуіng youг blοg.
    I tοo am an aspiring blog wгіter but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for rookie blog writers? I'd definitеly
    apρreciatе it.

    my site build a boat

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie