mandag den 16. august 2010

"Afpapning" og "kantpåsyning"

Det er nogle sjove ord vi finder på - jeg tror ikke de står i retskrivningsordbogen, men jeg er sikker på at faste læsere af blogge som denne ved hvad jeg mener - ikk?


Min Harmoni fik pillet papper ud i går - undtagen i kanten rundt. Skraldespanden var fyldt med pap og ikke mindst trådstumper i alle farver og længder. Jeg har ikke mod på Marias måde at sy kant på med maskine, så jeg papper også kanten og syer den på i hånden hele vejen rundt.



Men jeg må jo bryde sammen og tilstå: Min kant er lidt snyd, for den er lavet af 2½" strimler af alle de batikker der er brugt på tæppet og de er syet sammen på maskine. Jeg har kun taget disse lidt rodede billeder, I får ikke et billede af hele tæppet før det er helt færdigt!

4 kommentarer:

  1. Øv - men så må jeg jo glæde mig til at se tæppet

    SvarSlet
  2. Uha, jeg glæder mig!!! Skal vi ses til træf?

    SvarSlet
  3. Ja alle de papper, det er det værste når de skal pilles ud.
    Det ser flot ud det lille kig vi har fået til tæppet.

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se det færdige resultat

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie