tirsdag den 23. november 2010

Status pt: lidt ad ht...

Jeg er bare så forkølet! Jeg har været på arbejde både i går og idag, der er rygende travlt, så det er nødvendigt, men idag gik jeg hjem da jeg havde lavet det der ikke kunne vente til i morgen. I dag er min hals heldigvis ikke ligeså rød, øm og hævet, som den var i går. Men snot... øv!

Nå - inden det blev så galt, så var vi rigtig på tur søndag morgen. Spejdersport havde som et salgsgimmick lagt et antal skatte rundt omkring i Danmark, hver indeholdende et gavekort på 200 kr til firstfinder. Og koordinaterne blev frigivet søndag morgen kl. 9, så vi var tidligt oppe og parate. Vi kørte afsted efter en skat i Farum, men blev desværre nr. 2, så ingen gavekort til os. Da vi nu alligevel var på de kanter kunne vi ligesågodt få en formiddag ud af det, så vi ryddede Farum Lillevang for alle de geocacher der ligger der: Vi tog hjem med 11 fundne på kontoen og passerede undervejs endnu en milepæl: 800 fundne ialt.


Weekenden blev også brugt på at gøre klar til nogle flere Dear Janes og jeg fik syet 3 færdig.

A9 Cabin Fever
Den midterste del har jeg syet som stamps på maskine,
kanterne er syet over pap og til sidst syet på midterstykket.

D6 Challenge
Igen syet som stamps på maskine


D8 Dee Dee's Delight
Alle dele er applikeret på
Sidder nu og syer de sidste blokke til Irish Chain-tæppet...

2 kommentarer:

  1. Der er da fuld fart på den Dear Jane. Øv at gavekortet ikke kom i hus, men godt i havde en hyggelig da alligevel.
    Tak for tipset med hundekurven, nu er det nr 2 kurv han har ødelagt, den første var en dyr kurv fra Ilva med grønt filt på, den er for længst smidt ud, (hundetæppet med den samme grønne farve er ikke nået at blive færdigt endnu ) så hård plastik lyder mere fornuftigt.
    God bedring.

    SvarSlet
  2. Det er da utroligt, nå men flotte er blokkene stadig. Er lige blevet færdig med K11

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie