tirsdag den 27. september 2011

Jeg har vundet!

Eller rettere: Ulrikke har vundet...

Superheltemors Blog har jeg deltaget i en konkurrence og jeg var én af de heldige vindere! Præmien er 2 billetter til Drive In Bio i Lynge på lørdag - et special-arrangement med masser af gratis slik fra Haribo (Black and White) og to (2!!!) Lille-Per film: En rigtig gammel i sort/hvid (gab - det er dem hvor de taler så gammel-dansk-Morten-Korch-agtigt) og bagefter forpremiere på den helt nye: Far til Fire i naturen. Den sidste skal nok blive en succes når jeg annoncerer det derhjemme!




Det blir da sjovt - jeg og manden min har sidst været i Drive-in for 20 år siden, og det var inden vi fik børn...

2 kommentarer:

  1. Ja var det ikke dengang med Henrik og jeg i den der grusgrav hvor du havde taget flot arrangement med, med baade Irish coffee og hvad ved jeg???????? Det var ihverttilfaelde en kanon hyggelig aften.
    Tillykke med gevinsten og raahyg.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie