fredag den 28. oktober 2011

Det synger på sidste vers... (update)

... med trekanterne til Dear Jane. Min "store" pc - den jeg normalt bruger - er gået i udu, så jeg kan ikke opdatere totalbilledet på Dear Jane-siden, men her kommer de næsten-sidste trekanter:

(update: Nu er pc-en midlertidigt fixet, så totalbilledet er opdateret)
BR4 Candy Dish

LS2 Barb's Diamond

LS3 Connie's Brownies

LS4 Virginia's Kite

LS6 Suzie Q

LS7 Sally's Steeple

RS8 Love forever

RS11 Hills of Jerusalem


Hmmm... og nu hvor jeg sidder og lægger billederne ind her går det op for mig, at jeg har en trekant for meget! Der mangler 10 trekanter + et hjørne, men her ovenfor er der 8 og jeg har de tre sidste liggende næsten-syet. Hvad er galt???

(Lidt efter...) Nu har jeg fundet ud af det: Jeg har lavet to LS7'ere! Og det er da ikke mere end... i mit sidste indlæg at jeg viste 1. udgaven. Det er for dumt- eller et tegn på at jeg er ved at have gjort det her for længe. Godt at det snart er slut!

MEN - jeg når mit mål - jeg er færdig med alle blokke inden 1. november, altså indenfor et år. Dvs. at jeg gennemsnitlig har været 1,6 dag pr. blok! (og i dette regnestykke har jeg ikke medregnet 2xLS7) Langt de fleste af blokkene er håndsyet over pap og applikeret, men jeg har maskinsyet hvor det var oplagt med stamps-teknikken.

Nu må jeg se lidt kærligt på pc'arrrnnn!

4 kommentarer:

  1. Hey mom.
    You are just a little bit old :D
    It's goona be and look amazing when it's done.
    I miss you all...

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot at klare så mange blokke på 1 år - utroligt. Spændende at se den sidste hjørneblok med oplysning om antal dele.

    SvarSlet
  3. Igen smukke blokke du har lavet, fantastisk at du har syet DJ på kun 1 år, det må være rekord.
    Hvor mange meter har du brugt af det hvide stof til quilten?

    SvarSlet
  4. Utroligt at du kun har været 1 år om at sy dette store projekt. Det er meget smukt og sikke et arbejde - jeg er helt mundlam ;o)

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie