mandag den 10. oktober 2011

DJ-trekanter...

Øv - jeg kan ikke finde på spændende overskrifter til indlæggene om Dear Jane-blok-fremgangen!

Siden sidst har jeg fået syet den tredje hjørne-trekant og to trekanter mere. Det fjerde og sidste hjørne skal vente - det bliver den aller-sidst-syede blok, da den skal have påsyet det samlede antal dele i tæppet. I min sammentælling er jeg foreløbig oppe på 3.975 dele, men jeg mangler at tælle i nogle af kvadraterne og så selvfølgelig de blokke, der endnu ikke er syet.

Den midterste stjerne er styg!
BLC Goshen
RS12 Marlene's Pirouette


BR12 Jessie's Stained Glass
Weekenden er gået med at få Mariehønen på græs, få den tømt for alle de ting, der skal i frostfrit depot for vinteren og så er den blevet pakket ind i vinterpressenning. Vi nåede det inden vejret blev helt forfærdeligt i går eftermiddags!

Aftenerne har jeg applikeret, så jeg er gul og grøn i hovedet - udfordringen til denne månedspakke i Designudfordringen er figurativ, naturalistisk applikation og jeg har valgt at sy dyr! Billeder af mine løsninger kommer på fredag, da de mødes lørdag i gruppen hos Helene, men kodeordene for mig er ugler, elefant og frøer!

6 kommentarer:

  1. Hej Marie.
    Design-gruppen mødes først den 22. oktober. Vil du vente med at blogge dine dyr indtil da???

    SvarSlet
  2. hej Marie
    De DJ blokke er sååå fantastiske ... men for den da den er lille den midter stjerne :o)
    knus♥

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte alle dine Dear Jane kanter, jeg glæder mig sådan til du viser hele tæppet lige pludselig..... Hvad er det du har applikeret, det ville jeg da gerne se????

    SvarSlet
  4. Jamen de er da bare så flotte - endnu engang.
    Glæder mig til at se designudfordringen for denne måned.

    SvarSlet
  5. Joesses noget smaaterier. Godt du har gode oejne. Flot bliver det. Glaeder mig til at se dine dyr.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie