lørdag den 26. november 2011

Forældredag på efterskolen

Denne uge har været lidt sej at komme igennem - jeg har været alene hjemme (nej ikke helt: Ronja-hunden har holdt mig med selskab!) - og samtidig har jeg haft meget travlt på arbejdet, så jeg har ikke rigtig kunnet nyde alene-skabet ;-) Matilde passer jo sin efterskole og min husbond og Ulrikke-tøsen er på Tenerife og nyde varmen - det kunne jeg ikke tage fri til lige nu for tiden.

Onsdag måtte jeg køre til Kolding til en strategi-konference - jeg kørte hjemmefra kl. 5.00 for at kunne være der til tiden. Den dag måtte Ronja passes hos farmor og farfar.

Fredag måtte jeg arbejde til sent, så Ronja blev hentet på et tidspunkt og var med mor på arbejde - det gik fint!

I dag måtte jeg igen tidligt op og køre til Fyn - der var skole-hjem-samtaler på efterskolen. Heldigvis skulle jeg først være der kl. 11.30, så på vejen havde jeg tid til at aflevere Matildes Bernette-maskine til reparation hos Bernina i Odense. Undertransportøren har sat sig fast...

Hjemmefra havde Ulrikke og jeg forberedt en jule-pakke-kalender til Matilde så den var helt klar til ophængning over hendes seng. Hun blev meget overrasket og glad da hun så den. Ronja var selvfølgelig med på besøg:



I morgen kan jeg bare holde fri og hygge mig hele dagen - og sove læææænge!

2 kommentarer:

  1. Der er travlhed i den lille familie. Skønt af farmand og Ulrikke kan tage en tur ned i solen, og moren kan få lov at sove længe - det er ikke første gang at den sætning forekommer på bl'oggen!!!
    Ha en hyggelig søndag.

    SvarSlet
  2. Ja der sker noget i det lille hjem. Fedt at Carsten og Ulrikke slikker sol, det kunne vi ogsaa godt traenge lidt til her (smil).Jeg er traet af taage.
    Op kl.5??? Og du er jo B-menneske Marie hihi, hvordan gik det?????
    Matilde ser ud til at have det fantastisk paa den skole. Fedt.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie