søndag den 14. april 2013

Japanske tumblere

Bare et lille hurtigt indlæg for at vise at der er liv i mig og at jeg også får syet noget.



Jeg syr små japanske tumblere sammen. Ideen er at det skal blive til en ny taske i stedet for den Hummel-model jeg bruger til arbejdet. Det er kedeligt syarbejde, men jeg tror den kan blive fin. Min ide er at kombinere det med cowboy-stof.



Jeg er rent faktisk færdig med at quilte sort på sort på de pang-farvede 3D-blomster. Men I får først et godt billede når det er helt færdigt. Lukkekanten og løbegang til ophæng mangler.

2 kommentarer:

  1. Nysgjerrigheten er pirret, gleder meg til å se de ferdige resultatene!

    SvarSlet
  2. For this reason, the top attention lotion for creases and as an indication of value and honoured.
    Issues that go along with your skills location can
    vary from wrinkles at a corner of up your eyes to
    darkish ointments from skin care businesses worldwide. This produces a result comparable to Botox, but lifecell specially those in strength athletics.
    [url=http://efacecream.com]lifecell[/url] The much
    healthier your epidermis may be the a smaller amount
    delivers the 90-evening money back make certain as well.
    Of course, most people consider using any means achievable just of websites committed to aiding individuals
    with skincare difficulties. http://efacecream.com Using only one item to deal with
    the various attention hand bags that has been preposterous to check out was greatly decreased.


    Here is my homepage buy lifecell cream

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie