lørdag den 30. marts 2013

3 færdige toilettasker

Da jeg blev bedt om at lave en lørdags-sy-sammen i Kronborgquilterne med hovedformålet at sy en toilettaske, så gik jeg igang med at lave tre modeller, så jeg kunne tage billeder undervejs. Nu er de alle tre syet helt færdige og de er meget forskellige:

Først den som Matilde har sat sig på, da hun er vild med Tilda-stofferne:



Så Ulrikkes, som var selvskreven til hende - den er syet ud af rester fra hendes DU2011-tæppe:



Og til sidst den sorte med Mariehøns på - den bør jo være min:



Og når jeg får afleveret alle stængerne på onsdag, så kan de andre taske-damer sy deres helt færdig.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de laekre. Ja Mariehoenen kan kun vaere din hihi.

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig lækre toilettasker, du har syet. Forskellige men super flotte alle 3.
    God påske til jer :-).

    SvarSlet
  3. superflotte alle 3, meeen mariehønen er altså bare favoritten.

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er de bare skønne.
    Marianne
    stofmutter.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare søde. Og tusind tak for instruktionsvideoen, den er bare rigtig god :)

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie