mandag den 8. maj 2017

Rosane-stichery og en lille pung

I april havde vi kursus med Rosane i Kronborgquilterne - det har jeg også fortalt om her - og den lille prøveklud vi øvede os på har jeg lavet færdig som en mugrug:


I en af mine skuffer har jeg længe haft et lille sykit til en smækpung og for nogle uger siden fik jeg lyst til at sy det. Kan IKKE anbefales - mønstret, eller mangel på samme - var uforståeligt! Tysk - ja okay, det kan oversættes, men alligevel gav det ikke mening. Google hjalp heller ikke, så jeg ar bare gjort det efter gefühl!




Jeg ville foretrække hvis der var huller i beslaget så posen kan sys fast på - her bliver den bare stoppet op i spænd og med noget lim. Ikke særlig holdbart hvis du spør' mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie