fredag den 10. december 2010

Ca. 5 om ugen

Siden jeg gik i gang med at sy Dear Jane har jeg ca. syet 5 firkant-blokke om ugen. Det er da meget godt - jeg har jo også lavet andre ting: Irish Chain + julegaver, som først bliver vist her senere.

I denne uge er der foreløbig kommet 4 til, nu er jeg snart færdig med "den  lyserøde/rosa runde".

C7 Megan's Mountain Laurel
Denne har været den værste at sy indtil nu...

De små trekanter i C7 er meget, meget små!

E5 Rising Sun

I9 Chase A Myth (syet 100% som stamps på maskine)

J8 Anna's Anchor

4 kommentarer:

  1. Oj oj, fem DJ-block i veckan! Vilken fart! Fina är de med!
    Jag har sytt halva A1 nu över papp och det blir mycket snyggare än det förra jag gjorde. Men fem block i veckan lär jag aldrig komma upp i. Jag är nöjd med ett. :)

    SvarSlet
  2. hej marie

    det er altså for vildt .... 5 om ugen :)
    og jeg skal ikke klage mere.... sååå små trekanter har jeg aldrig syet (1½x1½cm -hjørner på hjerter)
    super flotte blokke
    kjh♥

    SvarSlet
  3. Hold da op du er hurtig, jeg tænkte da du begyndte på Dear Jane om man skulle følge trop...men pyha det var da vist godt jeg ikke gjorde det, så havde jeg været langt bag efter, men flotte ser de ud.

    SvarSlet
  4. Ja jeg har opgivet at følge med. Snart har du overhalet mig. Flotte blokke. Må se hvornår jeg får syet C 7 - måske snart.
    Døgnet mangler timer ind imellem.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie