torsdag den 3. februar 2011

På udflugt med Kronborgquilterne

I går - onsdag aften - var vi 22 piger/damer fra Kronborgquilterne, der kørte på udflugt til Butik Paradiset (ikke at forveksle med www. butikparadis. dk - det kom jeg nemlig til... og det er ikke for sarte sjæle... og nej, lad nu være med at gå derind for at kigge, medmindre du er helt vild med hmmm... hvad skal jeg sige: beklædning, legetøj og hjælpemidler ;-)).

Vi startede med velkomst af Pia, der sammen med sin mand bor på denne fantastisk flotte gård (billeder - nej, jeg glemte det og det var bare også alt for mørkt, da vi var fremme kl. 19). Hun har en fantastisk butik med både patchwork, tøj, garn, bamseudstyr, emaljerede skilte, alverdens sjove ting til pynt og sjov. Vi kunne gå der i timer, og det var jo lige hvad vi havde til rådighed! Inden vi osede, fik vi kaffe, te og de lækreste og flotteste fastelavnsboller, Pia havde bagt til os. Der var bladgulds-krymmel på! Det har jeg aldrig set før, men flot var det. Men igen - ingen billeder - jeg er et fjols hvad det angår!

Jeg shoppede lidt vliesofix, for Matilde og jeg brugte det sidste vi havde i forgårs til en Gitte-æske (billeder kommer). Jeg shoppede også 4 forskellige stykker lilla, som jeg "mangler" til min DearJane. Jeg shoppede endnu en Gitte-æske (en lille firkantet) til Matilde med nogle forskellige blå FQ hun kan bruge til den. Jeg shoppede nogle lim-refill og nogle grønne stifter og en Clover-presse-syl-dims, som jeg tror jeg bliver glad for ved symaskinen. Jeg shoppede 4 ngl. gråt, tyndt uld-garn i lys og lidt mørkere grå til et flot hjertesjal der lå strikket op og lokkede med en opskrift. Og så shoppede jeg et sæt addi-rundpinde på tilbudspris-bordet - hele sættet for 350 kr. Så nu skal jeg til at strikke igen - andet end sokker!!!

addi-æsken udenpå

addi-æsken åben
guf for en æskoman!

dårligt billede af sjalet
Vi kørte fra Kvinderup kl. 21.30 og alle fik vist handlet nogle spændende ting.

Nu skal jeg lige nå at udnytte Ulrikke inden hun skal i seng - hun skal holde garn for mig imens jeg vinder nøgler!

1 kommentar:

  1. Lyder som en fantastisk tur - for sådan nogen quiltetosser som os!

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie