fredag den 21. juni 2013

Et par ekstra gaver

I går da jeg kom hjem fra arbejde, fik jeg et par gaver mere - først overrakte en stolt Ulrikke dette iPhone-cover, som hun selv har designet på Vistaprint:


Det er da bare sødt! Der er billeder af mine tre piger: Matilde, Ronja og Ulrikke selv - og hvis nogen skulle være i tvivl så er det mors! Ulrikke er til fals for tv-reklamerne, hun havde selv fundet på det hele, fundet billeder frem og sat det op. Men da der skulle betales, måtte hun have hjælp af far! Hun havde også samtidig fået lavet to musemåtter med billedet af Ronja på, én til Matilde og én til hende selv.

Og - som om det ikke var nok, så lå der en tyk boble-kuvert i min postkasse! Fra Frankrig! Fra Lin! Hun havde lagt mærke til min Storm P-opstilling med gaffel og kapers-glas og ikke mere af den slags rod til mig! Derfor sendte hun mig denne her dims:

 Som i samlet tilstand ser sådan ud:

Total proff - nu kan jeg også købe de store cones med god tråd, som jeg hidtil er gået udenom fordi jeg ikke kunne sætte dem på min maskine! Tusind tak Lin - du er en skat!


PS. Skulle have været med 6 kolleger på Hven-tur i min og kollegas båd med overnatning. Men pga denne tekst på dmi.dk:

"Sundet:Skiftende eller sydøst, 3 til 8 m/s, i løbet af i eftermiddag sydvest, 5 til 10 m/s, tiltagende til mellem 8 og 13 m/s, i løbet af lørdag formiddag 5 til 10 m/s. Byger, i dag til dels med torden, ellers god sigt."

...og dette billede fra vind-prognose for i morgen lørdag:

...så har vi valgt at aflyse turen. Regn i dag og masser af ubehagelig vind i morgen = ikke de bedste forudsætninger for en vellykket og behagelig tur. ØV - håber vi kan finde en anden weekend vi kan tage afsted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie