søndag den 2. juni 2013

På udflugt med Kronborgquilterne

I går lørdag var det tid for den årlige udflugt med Kronborgquilterne. Turen har jeg blogget om her...

Det var en dejlig dag med et besøg i en skøn butik - bare vi dog havde sådan en i Helsingør!

Her er mine indkøb - metervarer til halv pris, det lyse bagerst var resten af en bolt der lige er det rigtige baggrundsstof til nogle applikations-trekanter til min medaillonquilt, de seks 30cm-stykker forrest er til lageret - det blåprikkede dog til et helt bestemt formål.


Eva fra butikken demonstrerede dette smarte vlieseline, der samtidig er et mønster til en iPhone-taske. Der var tre i et sæt, svigermor fik den ene, så jeg kan lave to (eller kopiere dem over på vlieseline selv). Mere om dette senere...


Søde Hanne P havde en lille gave med til mig - hun er meget betænksom med at give mig gaver til jul og sommer, da jeg er hendes faste chauffør til syaftenerne. Denne gang fik jeg en cupcake-FQ, en Clover syl (genialt værktøj!) og en æske chokolade (men den er delvist spist i går aftes, så ingen billeder af den ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Marie
    Tak for dit fantastiske arbejde, med at forevige vores ting, arrangementer og møder, skønt at følge med i, og se tilbage på.
    God sommer

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie