søndag den 20. august 2017

Forsinket... lidt om fødselsdag og udflugt

Hold da op!!! Det er 3 måneder siden mit sidste blogindlæg. En danmarks-kendt blogger med tusinder af sidevisninger og tilbud om favorable samarbejder bliver jeg aldrig... Men! Det skal da ikke afholde mig fra at lægge nogle billeder op fra den dag jeg havde fødselsdag og blev 48 (gisp!). Dagen var en lørdag, og samtidig den dag jeg selv havde planlagt at Kronborgquilterne skulle på udflugt til Korsør - der var jo Kreativt Midsommermarked! På hvilken bedre måde kunne man bruge sin fødselsdag - sammen med søde sypiger og så i et slaraffenland af goodies for sy-afficionados?

Her er hvad jeg tog med hjem som gaver til mig selv (jeg havde fået penge af sviger(-sy-)mor, der også var med på turen) - først en skabelon til Accuquiltmaskinen. Jeg fortæller i et andet indlæg hvad disse stængler og blade skal bruges til!



Som sædvanlig - repro-stofpakker fra Ann (Patchworkhuset). Jeg elsker at hun sælger dem i halv FQ-størrelse - det hedder vist Fat-Eight i USA.


Stjernestoffer havde tilbud på Moda Candy - jeg købte tre af hver af to forskellige, så er der nok til noget fornuftigt:

Gaver fik jeg også - både Ann-Leila (vores kasserer) og jeg fik en FQ og et flot beløb fra alle KQ-pigerne for vores arbejde med økonomi, administration og KQ-bloggen. Og søreme om jeg ikke også fik 3 FQ's af Jette og Ella for kørsel i sæsonen. Tusind tak til alle!!! 


Hjemme igen efter en dejlig dag sydpå kunne jeg fejre fødselsdag med min søde familie. Ulrikke havde lavet den flotteste og lækreste kage til os. Mandelbund, jordbærmousse, frugt og Toffifee:






1 kommentar:

  1. Det ser ud som om du havde en dejlig fødselsdag, både ude og hjemme. Et velment men forsinket tillykke med dagen...

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie