onsdag den 1. juni 2011

Uldne futter

Jeg har rent faktisk fået strikket noget - færdigt! - i denne uge. Nej, det passer ikke, det var lørdag aften jeg blev færdig med dem her:



Svært at se hvad det skal være - i hvert fald på det øverste billede...

Søndag fik de så en tur i Mielen på 40 grader sammen med nogle cowboybukser og tshirts. Bagefter så de sådan ud:



Jeg prøvede faktisk at tage et billede af dem hvor mine fødder er i dem, men mine ankler er s-i-m-p-e-l-t-h-e-n for hvide og grimme til at det kunne offentligøres! Derfor: Futter uden fødder!

Jeg er egentlig ikke helt tilfreds med pasformen, jeg prøvede virkelig at tilpasse og forme dem imens de var våde, men de er altså ikke blevet rigtig gode. De er lavet til at jeg skal have dem i båden, hvor jeg godt kan have kolde fødder om aftenen, selvom det er midt om sommeren i en hedebølge, og det kan de sagtens bruges til. De er strikket efter denne opskrift.
Ulrikke vil gerne også have et par og jeg har Eskimo-garn til det, men jeg skal lige finde en bedre opskrift.

Jeg har fået syet flere bali-kasser, så nu ser samlingen sådan ud:


Jeg forestiller mig at de skal kombineres med nogle større 3D-kasser på en eller anden måde...

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu dine futter ser fine ud, men pasformen skal jo selvfølgelig også være i orden.
    Hvor bliver dit tæppe med balikasser flot.

    SvarSlet
  2. Pudsige futter - inden de kommer i vaskemaskine, men så ser de da gode og varme ud.
    Tror dit kassetæppe bliver flot sammen med lidt 3D-kasser.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie