lørdag den 10. marts 2012

"Var"-trøje med modifikationer

Opskriften er fra Netgarn, ligesom garnet. Og jeg har købt mere garn, så nu jeg skal lave én til - magen til - til mig selv!

Matilde er meget tilfreds og hun har haft den på i dag - også til håndboldkamp, hvor vi lige har set Nordsjælland spille en spændende kamp mod Ålborg i Helsingørhallen.




Ændringerne i forhold til originalopskriften er lommerne, som ikke skulle være der - men de er praktiske til mobil osv. og så har jeg monteret lynlås i stedet for trykknapper. Jeg har strikket den i det længste mål, men jeg synes den er lidt kort. Min skal være lidt længere. Matilde er tilfreds og synes den skal være sådan som den er.

7 kommentarer:

  1. Flott jakke, morsomt med hette på og mønsteret på hetten ble så fint! Praktisk med lommer, skjønner ikke at man kan klare seg uten!

    SvarSlet
  2. Det var du ikke længe om :-)
    Lækker ser den ud

    SvarSlet
  3. Og det har hun helt ret i. De unge vil hellere have det lidt kort. Den er flot til hende. Kan smadder godt lide hætten, og ideen med lommer er rigtig god. Og så strikker du jo så regelmæssigt at det er beundringsværdigt. Glæder mig til at se din. Skal den være i de samme farver?

    SvarSlet
  4. Den var du hurtig til at strikke. Den er blevet rigtig flot, og klæder hende godt. Jeg er spændt på at se hvilke farver du skal strikke din i.

    SvarSlet
  5. smuk trøje du har strikket til Matilde og sikken en fart du har haft på.

    SvarSlet
  6. Jeg kan konstatere, at det ikke kun er med synålen du er hurtigt. Flot trøje du har strikket. Hvordan går det med sjalet, eller skal jeg ikke nævne det.

    SvarSlet
  7. super lækker strik ...
    knus♥

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie