lørdag den 22. marts 2014

IPad Air etui

For et par måneder siden syede jeg et hylster til Matildes iPad Air - hendes 18års fødselsdagsgave. Men jeg syede det på forhånd - og passede det til efter vores iPad ikke-Air, som er lidt større på begge ledder (hedder det det? Ledder? Syns' det ser forkert ud...) Så - altså - etuiet blev lidt for stort, hun har dog brugt det  alligevel, men har ønsket sig et eksemplar, der passer og gerne med en lukning på.

Jeg fandt en model på nettet og har nu kreeret dette her ud fra billederne: 


Matilde ville gerne have et nyt etui med samme stoffer som i det oprindelige og det er lykkedes nogenlunde. Skønt stof med zebrastriberne og de rød/pink marimekko-agtige blomster. Denne gang har jeg quiltet rundt om blomsterne og inde i den pink ring i blomsterne. 



Indeni er der en lomme til tabletten til venstre og en lomme til højre som kan bruges til hovedsæt eller opladerledning. 

Lukningen er en magnetknap, og på den runde flap er syningen kamufleret af en sort knap udvendig. 


Matilde er til fest lige nu, jeg har lige fået det færdig, så det er spændende hvad hun siger til det i morgen formiddag når hun vågner. 

5 kommentarer:

  1. Hej Det ser fantastisk ud, jeg er sikker på hun bliver glad for den. Det er smart med den lille lomme.
    Winnie

    SvarSlet
  2. superflot og et skønt stykke stof.

    SvarSlet
  3. ser smart ud, lige et etui der passer en pige på 18 år, og så hedder det leder, det du spørger om og det er ikke en person
    Susanne

    SvarSlet
  4. meget meget fint og gennemført etui :) - heldige Matilde

    SvarSlet
  5. Så praktisk og flott ipad mappe. Lekkert stoff.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie